Search:

Type: Posts; User: Simmi

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    2
    Views
    552

    When I was living in Dubai, working at another...

    When I was living in Dubai, working at another training centre, I got to hear all sorts of things. Not wishing to espouse any thoughts on Emirates Flight Training, I'll keep my mouth shut.

    On the...
  2. Thread: Avatar

    by Simmi
    Replies
    5
    Views
    2,606

    Ay it did. Thanks Andy, for looking into...

    Ay it did.

    Thanks Andy, for looking into this.

    Yeah, separate profile and avatar images - who'd have thunk!
  3. Thread: Avatar

    by Simmi
    Replies
    5
    Views
    2,606

    Thanks for looking at this Andy, much...

    Thanks for looking at this Andy, much appreciated.

    I'll give it a try.

    Ta muchly
  4. Replies
    31
    Views
    161,471

    ;) Good to see you're back.

    ;)

    Good to see you're back.
  5. Replies
    5
    Views
    2,426

    Holy crap. 9 Fuses :eek: I'm surprised he did...

    Holy crap. 9 Fuses
    :eek:
    I'm surprised he did not put a 6 inch nail in place of the fuse, just to get a result.
  6. Replies
    5
    Views
    2,426

    Ok boomer... WTF is that? Is that snark...

    Ok boomer...

    WTF is that? Is that snark American Humour from someone who specialises in hit and run conversations by constructing the shortest sentences imaginable, because ostensibly you can't...
  7. Thread: Avatar

    by Simmi
    Replies
    5
    Views
    2,606

    Avatar

    Hi Andy

    I uploaded my profile image hoping it would be used as my avatar as it's not possible to edit the avatar image and the profile image is not displaying next to forum posts.
    Have I missed...
  8. Replies
    5
    Views
    2,426

    Engineers or charlatans

    Hi all,

    I've something on my chest about the newer entries into Simulation and want to voice my opinion about.

    I am getting increasingly concerned that I am seeing many job adverts - especially...
  9. Replies
    0
    Views
    1,818

    I've no qualms at voicing my opinion on LFT

    If they want to listen, LFT especially in Vienna has a long way to go with employee satisfaction.
    Too big to care, too big to listen, too big to be bothered.
    QINO - Quality in name only.

    PM for...
  10. Thread: CAE acquisition

    by Simmi
    Replies
    1
    Views
    25,449

    IMHO CAE is a disaster when it comes to areas...

    IMHO CAE is a disaster when it comes to areas outside of its core business of building FSTD's.

    I've seen CAE in action in a mil environment and from experience, I pitty L3.
  11. Long live Simtechonline, needed now more than ever.

    Yikes, it feels like an age since simtechonline 1.0, but I'm glad that Andy is in charge again. Bummer that the old info is lost, but that's life.
    The BBS is dead long live the BBS.
  12. Replies
    2
    Views
    3,272

    Timmy! Funny, I have an unsocial distancing...

    Timmy!

    Funny, I have an unsocial distancing policy for all nut jobs - like stay the heck away!
  13. Replies
    31
    Views
    161,471

    nastyb - come back !

    nastyb - come back !
  14. Thread: CAE Strive CGF

    by Simmi
    Replies
    0
    Views
    1,227

    CAE Strive CGF

    Any users out there of CAE's CGF - VR Forces software in flight training?
  15. Replies
    2
    Views
    1,810

    Alas, I knew him well. I will miss him. His...

    Alas, I knew him well.

    I will miss him. His invitation to share his cave with me didn't sit with me well, as I would have nowhere to plug in my hairdryer :D but I appreciated the offer.

    Bon...
  16. Replies
    31
    Views
    161,471

    Yay.. it's so good to be back. Big thanks to you...

    Yay.. it's so good to be back. Big thanks to you Andy for keeping this board alive.
Results 1 to 16 of 16